Princess Of China

Asså förutom att jag helt och hållet älskar den här låten från Mylo albumet så är jag lyrisk över hur fin den här videon är och Inte bara för att jag älskar gamla kung-fu filmer! :D
Även fast jag har en viss negativ relation till den här låten (och albumet), med tanke på att albumet släpptes under en väldigt tung tid och man kan ju inte hjälpa att relatera till sångtexter och teman under stora händelser i sitt liv.
Men även fast det är en negativt laddad sång, så är den fantastiskt bra och alldeles underbar!
Lyssna, lyssna, lyssna!!! Om och om igen!!

Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

den låten är så sjukt fin ! haft en bra dag annars ? :)

2012-07-06 @ 20:26:53
URL: http://ebbaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0